Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2023-05-20 20:48, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 15660

A A A

Reverse engineering klasycznej gry Speedball 2

Odtwarzaj wideo

Simon Frankau, który bawi się w inżynierię wsteczną (reverse engineering) starych gier zmierzył się z klasyczną pozycją z Amigi - Speedball 2, opierając się na swojej wcześniejszej analizie wersji Sega Megadrive. Jego zdaniem amigowy kod był całkiem niezły - wykorzystywał wszystkie sprzętowe zalety układów Amigi, ale mimo wszystko był bardzo podobny do wersji Megadrive (łatwo było przenieść tę grę na platformy 68000).

Sztuczna inteligencja była dość prosta, biorąc pod uwagę, jak dobrze gra. Sztuczna inteligencja nie oszukuje - wchodzi w interakcję z resztą gry, zapisując zmienne, które w przeciwnym razie byłyby zapisywane przez procedurę joysticka w grze dla dwóch graczy.

Wyniki prac Simona znajdziecie w repozytorium GitHub, a pełne podsumowanie także w serwisie amiga-news.de.

Źródło: amiga-news.de, github.com, lemonamiga.com
zobacz inne nasze wideo »

Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 7
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
dołącz do kanału »
Discord
Online: 7
  • b...b...
  • CizarCizar
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy