Na kanale Loading/YouTube możecie zobaczyć nowy odcinek poświęcony kulisom powstania kolejnej ważnej w historii Amigi gry - bijatyki Mortal Kombat. Wideo dołączyliśmy także do tego newsa.
Dodano: 2020-05-07 22:27, Autor: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3743
Mortal Kombat - jak powstała gra?
-
komentarz #1 wysłany: 2020-05-08 18:29
Ciekawy materiał. Nigdy nie byłem fanem MK wolałem Body Blows
-
komentarz #2 wysłany: 2020-05-08 20:35 w odpowiedzi na komentarz #1
To tak jak ja.
-
komentarz #3 wysłany: 2020-05-11 11:33
Dla mnie animacja postaci,realizm i to że Mortal uruchamiał się na Amidze 500 zaważyło że była to moja ulubiona bijatyka. Body Blows,Street Fighter i pokrewne miały dla mnie pewne wady choćby w postaci spowalniania czy haczenia animacji. Z kolei Mortal wg mnie ma "przekombinowane kombinacje" ciosów,co może niektóre osoby zniechęcać do tej gry. Dobrze jak dla mnie wychodzi też Elfmania i świetna graficznie Rise of the robots - choć jest trochę "sztywniacka".
-
komentarz #4 wysłany: 2020-05-11 14:21 w odpowiedzi na komentarz #3
Gra, która miała zdetronizować na Amidze MKII nazywała się Capital Punishment, ale jak teraz patrzę na to na filmikach to wygląda blado, a w Moratala zawsze można zagrać, jak w Lotusa.
-
komentarz #5 wysłany: 2020-05-11 19:47 w odpowiedzi na komentarz #4
A ja wolę Street Fightera lub Street of Rage. W Mortala nigdy nie grałem na niczym. Wizualnie nie przypadł mi do gustu. Z nowszych to Dead or Alive, Soul Calibur, Virtua Fighter, Tekken. Przykro mi, nie kumam tego szału na Mortala.
Sam filmik bardzo fajny, przypomina mi się historia Prince of Persia.
-
komentarz #6 wysłany: 2020-05-12 09:54 w odpowiedzi na komentarz #5
Ja dobrze pamiętam z podstawówki że młodych ludzi podniecały te flaki walające się po ekranie i "Fatality".
Ja sam wolę, tak jak wspominałem, Body Blows Galactic. Bardzo atrakcyjna i przyjemna gra.
-
komentarz #7 wysłany: 2020-05-12 15:46 w odpowiedzi na komentarz #4
Grałeś czy sugerujesz się tylko filmikiem? Z uwagi że porty mortala na Amigę były jakie były... po zagraniu w capitala już więcej do nich nie wróciłem. W CP grałem dużo, przeszedłem tryb story wiele razy, drugie tyle spędziłem grając na dwóch. Uważam że ta gra nie wypada blado, technicznie bije na głowę MK. Gameplay unikalny, do dziś trudno się doszukać podobnych rozwiązań w bijatykach na inne platformy. Odkryłem wiele własnych tips&tricks Oczywiście, nie ma rzeczy idealnych. Przyczepić mogę się do prymitywnego systemu combo i kiepskiego balansu, chociaż i na to miałem swoje sposoby. Z innych Amigowych bijatyk lubiłem jeszcze Figting Spirit i... Dangerous Streets.
@KM/Ender
To proste! Pikselowa przemoc ma swój urok. Zazwyczaj takie gry mają mroczniejszy klimat, osobiście mi to bardziej odpowiada niż cukierkowy Body Blows.
-
komentarz #8 wysłany: 2020-05-12 15:52 w odpowiedzi na komentarz #7
Grałeś czy sugerujesz się tylko filmikiem?
Grałem kiedyś w jakąś wersję demo - być może była bardzo biedna w stosunku do wersji finalnej. Teraz patrzyłem tylko na filmiki i to jest moje wrażenie po latach.
-
komentarz #9 wysłany: 2020-05-12 16:14 w odpowiedzi na komentarz #7
Body Blows ma swój unikalny charakter, rozszerzony w Body Blows Galactic. Mi ten styl się bardzo podoba.
I nie nazwałbym go "cukierkowym", a raczej takim sympatycznym plastycznym - ze względu na plastykę postaci wojowników, jak i animację.
W Capital Punishment nie grałem, ale wiem że obok Olo Fight to była jedna z nowszych bijatyk na Amigę.
-
komentarz #10 wysłany: 2020-05-12 23:59
Widać po komentarzach że maksyma "rzecz gustu" sprawdza się w 100 procentach a o gustach się nie dyskutuje - no w tym wypadku moim zdaniem dobrze że się dyskutuje. W niektóre tytuły grałem mniej lub więcej ale coś mnie się wydaje że do tych "mniej" powrócę właśnie dzięki kolegom. Dzięki za inspirację A bdw nikt nie wymienił After the war. Grafika ok.,wymagania niewielkie,jak miałem A500 kupę lat temu zagrywałem się w nią z bratem
-
komentarz #11 wysłany: 2020-05-13 08:15 w odpowiedzi na komentarz #10
O "After the War" wspominam na forum w wątku o poszukiwanej grze z dzieciństwa - też grałem z bratem na A500.
-
komentarz #12 wysłany: 2020-05-15 23:02 w odpowiedzi na komentarz #11
No czytałem hehe, a tu masz
- Discord
-
Online: 5
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze