Na GitHub można znaleźć źródła gry Alien Breed 3D II - The Killing Grounds, które udało się ponownie skompilować przy pomocy narzędzi vasm/vlink. Gra początkowo nie zawierała jeszcze żadnych dodatkowych zmian oprócz przepięcia schematu sterowania na klawisze AWSD+mysz. Wątek na temat dalszych losów tego projektu można śledzić na forum English Amiga Board.
Dodano: 2022-08-10 12:48, Zamieścił: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 853
Ponowne skompilowanie Alien Breed 3D II - The Killing Grounds
-
komentarz #1 wysłany: 2022-08-10 12:59
Z tego co widzę to co kilka dni są tam "komitowane" nowe zmiany w kodzie. Fajnie, że ktoś w końcu zabrał się za te grę legendę. Oby projekt udało się ogarnąć do końca.
-
komentarz #2 wysłany: 2022-08-11 19:13
Myślałem że nie dożyję tej chwili. Gdyby jeszcze usprawnić edytor map, gra dostałaby drugie życie.
- Discord
-
Online: 3
bo4dan
mschulz
Stefan R
- AmigaOS.pl
- Polecamy
- Najpopularniejsze
-
- Plany dalszego sprzę... (~13)
- Ankieta: Amiga - do ... (~11)
- Pixela pamięci żałos... (~7)
- Otwieramy CD1200 (~7)
- Aquaventura (~6)
- Piętnaście lat Sam44... (~6)