Zespół TeamTNT stworzył w 1998 roku Boom, aby poprawić błędy i ograniczenia oryginalnego Dooma, zachowując jednak ducha oryginalnego silnika gry. Wiele zmian w Boom nie jest widocznych dla gracza, np. funkcje edycyjne, które są niezwykle przydatne dla projektantów poziomów. Opracowano dużą liczbę plików WAD, które wymagają do uruchomienia właśnie Boom. NovaCoder przygotował port wersji 2.0.2.16 tego silnika dla 68k - dostępna jest wersja AGA i RTG.
Dodano: 2021-09-24 11:28, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4351 english translation »
BOOM 2.0.2.16

-
komentarz #1 wysłany: 2021-09-26 22:18
Jakiś film na youtube jak to działa i wygląda ? Podlinkuje ktoś ?
-
komentarz #2 wysłany: 2021-09-29 09:49 w odpowiedzi na komentarz #1
Port tego Boom był już kiedyś robiony, tutaj widać jak to wygląda, m.in. są inne informacje na ekranie.
-
komentarz #3 wysłany: 2021-09-29 22:53 w odpowiedzi na komentarz #2
Dzięki. Tylko czemu 1/4 ekrany na dole to czarny pas ? I w ogóle amigowe porty odgrywają muzykę z Dooma ? W sensie midy
-
komentarz #4 wysłany: 2021-09-29 23:33 w odpowiedzi na komentarz #3
1/4 ekranu pasek bo to jest jakaś dziwna rozdzielczość z kości AGA, z którą ma problem monitor, tak obstawiam. Dlatego nalezy posiadać kartę graficzną, co polecam od 20 lat. Mniej stresu i problemów.Co do MIDI to tak, ale nie wiem, czy ten akurat port, grałem dawno temu w taki z MIDI.
- Discord
-
Online: 8
Adam_M
Cizar
IMPBot
juen
Laubzega
Nightmare777
Patu
ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze