To już 12 wywiad tekstowy Radzika - tym razem rozmawia z Boing Attitude (DirMeUp, AskMeUp). Z wywiadu dowiemy się jak wygląda multi platformowy warsztat pracy, czy warto programować na Amigę oraz wchodzić na rynek Androida. Glames to człowiek związany z Amigą od lat, a swoje programy rozwija dla systemów nowej generacji. Przeczytajcie jak wygląda jego warsztat pracy:
Dodano: 2018-01-21 09:56, Zamieścił: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 4526
Boing Attitude - wywiad dla AMICast
Mój warsztat jest bardzo prosty. Sam440F z AmigaOS4 to moja główna maszyna. Używam StormCEd do edycji mojego kodu, a GCC do kompilowania plików binarnych za pośrednictwem okna CLI. Po skończeniu wersji AmigaOS 4 włączam MacMini, aby przenieść go do MorphOS. Następnie wykorzystuję mojego PC-ta dla portów Windows / Linux i innego MacMini, jeśli planowany jest port MacOS. Używam głównie C, czasem z SDL i OpenGL na platformach innych niż Amiga. Ale, jak wspomniałem wcześniej, używam również PureBasic do gry "Ask Me Up XXL". Nie korzystam z narzędzi wieloplatformowych, z wyjątkiem plików binarnych AmigaOS 3: używam AmiDevCpp do kompilacji i kompilacji ich, a następnie WinUAE i / lub Amigi 1200 do ich uruchamiania.
-
komentarz #1 wysłany: 2018-01-21 18:25
Dodałem do newsa tłumaczenie fragmentu opisującego warsztat pracy tego programisty, jak widać wystarczy GCC na SAM, aby stworzyć fajne rzeczy.
- Discord
-
Online: 10
- Adam_M
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole