Hans de Ruiter jakiś czas temu przeprowadził wśród deweloperów z naszego środowiska ankietę na temat OpenGL ES 2 dla AmigaOS 4.x, pytał czego chcą się uczyć, jaki jest ich poziom w OpenGL i C++/C i jakimi platformami poza AmigaOS 4 są zainteresowani. Wyniki można zobaczyć tutaj.
Dodano: 2016-10-09 21:32, Autor: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3633
Wyniki ankiety o OpenGL ES 2 dla AmigaOS 4.x.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 12
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- spazma
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2016-10-10 09:57
Pozwoliłem sobie wziąć udział w tej ankiecie.
Od strony dzisiejszego użytkownika nowej Amigi z AmigaOS4 wprowadzenie shaderów nie przynosi nagle żadnych wielkich korzyści. Jednak trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że jest to naprawdę istotne. W obsłudze grafiki 3D jest to moment przełomowy. Moim zdaniem to jest taki przełom jak przy przejściu z softwareowo renderowanego 3D do akcelerowanego 3D. To kolejny, baaardzo ważny etap.
-
komentarz #2 wysłany: 2016-10-10 19:32 w odpowiedzi na komentarz #1
Pewno masz rację.
Ja jakoś nie miałem okazji dawnymi czasy zapoznać się z OpenGL w wersji 1.x, teraz trochę mi szkoda czasu na naukę wersji 1.x i cieszy mnie że na amidze pojawi się wersja z shaderami.
- Discord
-
Online: 12
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- spazma
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole