Ukazał się 15 odcinek podcastu AmiWigilia - wywiad z twórcami Tanks Furry. Tematem jest oczywiście sama gra, jak i plany na przyszłość, warsztat twórców oraz dyskusje typowo amigowe. Posłuchajcie:
Dodano: 2016-05-22 10:28, Zamieścił: st, Kategoria: Publicystyka, Liczba wyświetleń: 3798
AmiWigilia 15 - Tanks Furry
-
komentarz #1 wysłany: 2016-05-22 20:46
Przesłuchałem. Hmmm... słuchało się średnio, ale ogólnie też polecam
Aha i dzięki za "moje" pytanie
-
komentarz #2 wysłany: 2016-05-22 23:46
kiepska ta gra , 20 lat temu 500 razy lepsze wychodziły takze GNIOT ale to moja opinia w sumie nie dziwi mnie to 20 lat temu produkowali lepszej jakosci auta , meble i sprzęt agd , to prawdopodobnie tak samo z grami, przez wiele lat obcowania z grami komputerowymi bodajze 88 -89 rok ? wyrobilem sobie pewną jednostkę miary , ta jednostka to "nawalanie" czas właczenia komputera dodac czas uruchomienia gry i czas spędzony z grą = i tu np gra chaos engine daje mi wynik 150 nawalań , soccer kid 120 nawalań , cannon fodder około 200
1 nawalaniec to około 5 minut
tanks furry daje mi wynik 1.5 nawalanca
to kompletne DNO
-
komentarz #3 wysłany: 2016-05-23 08:01 w odpowiedzi na komentarz #2
Mi gra się całkiem przyjemnie. Może gra technologicznie nie powala ale daje dużo przyjemności ( przynajmniej mi ).
-
komentarz #4 wysłany: 2016-05-28 10:42 w odpowiedzi na komentarz #2
mimo wszystko bardzo dziekujemy, ze znalazles chwile na pobranie i uruchomienie naszej gry. chociaz proba porownywania naszej prostej i darmowej gry do komercyjnych hitow to chyba juz znaczna przesada
moge tylko obiecac, ze jesli bedziemy mieli taki warsztat, srodki i czas jak oni to za pare lat wydamy cos lepszego
-
komentarz #5 wysłany: 2016-05-28 12:23 w odpowiedzi na komentarz #4
Ważne aby Wasze następne produkcje dawały co najmniej tyle samo radości a będzie dobrze
-
komentarz #6 wysłany: 2016-05-28 12:27 w odpowiedzi na komentarz #4
idzcie w kierunku chaos engine , brakuje dzisiaj dobrej gry w jej stylu w zasadzie po chaos engine nic nie bylo godnego uwagi w podobnym gatunku
-
komentarz #7 wysłany: 2016-05-28 12:27 w odpowiedzi na komentarz #4
idzcie w kierunku chaos engine , brakuje dzisiaj dobrej gry w jej stylu w zasadzie po chaos engine nic nie bylo godnego uwagi w podobnym gatunku
-
komentarz #8 wysłany: 2016-05-28 12:27 w odpowiedzi na komentarz #4
idzcie w kierunku chaos engine , brakuje dzisiaj dobrej gry w jej stylu w zasadzie po chaos engine nic nie bylo godnego uwagi w podobnym gatunku
-
komentarz #9 wysłany: 2016-05-28 12:42 w odpowiedzi na komentarz #8
hmm nie robimy gier pod publike, bardziej to w co sami chcielibysmy zagrac na Amidze
poza tym akurat przeciez juz jest gra w stylu Chaos Engine - juz na ukonczeniu z tego co widac http://www.indieretronews.com/2016/02/scourge-of-underkind-game-engine.html#more
-
komentarz #10 wysłany: 2016-05-28 17:44 w odpowiedzi na komentarz #9
Gra fajna. Przydałoby się aby ruszała na gołej a500.
W końcu jak retro to retro.
I tak naprawdę w przypadku amigi prawdziwe retro to tylko a500.
Pewno by dało radę przy większym użyciu spritów, a mniejszym blitera.
Hardware do spritów w a500 jest naprawdę wypasiony, choć może być ciężki do opanowania.
- Discord
-
Online: 6
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze