Muzeum Historii Komputerów za zgodą firmy Electronic Arts opublikowało kod źródłowy pierwszej wersji programu graficznego Deluxe Paint z 1986 roku. Archiwum zawiera 89 plików, 17 tys. linii kodu w C, 474 KB tekstu.
Dodano: 2015-08-12 17:28, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 5066
Deluxe Paint I - pobierz kod źródłowy
- Discord (online: ) «»
-
Online: 11
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Dobrowit
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Patu
- spazma
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2015-08-12 21:46
Najlepszy i najbardziej zaawansowany program do grafiki, animacji 2D na Amigę klasyczną. Robiłem swego czasu w nim cuda, t.z.n w wersji V.
Wcześniejszymi wersjami Deluxe Paint też się bawiłem
-
komentarz #2 wysłany: 2015-08-16 18:48 w odpowiedzi na komentarz #1
Nie jest najbardziej zaawansowany. Jednopoziomowe Undo to była strasznie denerwująca cecha Deluxe Painta. Personal Paint tej wady nie miał. A i tak na OCS/ECS/AGA najlepiej "dziubało" się na trochę niedocenionym Brilliance (i 24-bitowym True Brilliance, który śmigał w HAMie).
-
komentarz #3 wysłany: 2015-08-16 18:59 w odpowiedzi na komentarz #2
Ja dostałem oryginalny PPaint razem z a1200. Jakoś bardziej mi pasował.
PPaint miał też parę fajnych rzeczy typu zapis w pbm,bmp,png i jako źródło.
Co się przydawało.
-
komentarz #4 wysłany: 2015-08-16 19:03 w odpowiedzi na komentarz #2
No to jedno Undo to faktycznie minus, ale to tez nie jakiś tam bardzo duży problem, a pisząc zaawansowany. chodziło mi też o animacje
-
komentarz #5 wysłany: 2015-08-16 19:03 w odpowiedzi na komentarz #2
No to jedno Undo to faktycznie minus, ale to tez nie jakiś tam bardzo duży problem, a pisząc zaawansowany. chodziło mi też o animacje
- Discord
-
Online: 11
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- Dobrowit
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Patu
- spazma
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze