Szilárd 'BSzili' Biró przeportował grę MultiRacer - są to wyścigi w Skodzie 120, Trabancie lub VW "Garbusie" korzystające z Warp3D. Możliwa jest rozgrywka także dla wielu graczy - zobaczcie obrazki na oficjalnej stronie tej gry.
Dodano: 2014-12-29 08:20, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4603
MultiRacer 1.0.4 beta 7
-
komentarz #1 wysłany: 2014-12-29 08:36
U mnie (stary Radeon 7000) wyciąga w porywach 5 klatek, ale to wina naszego Warpa3D (praktycznie każdy "szybki port" się ślimaczy), przecież dużo bardziej zaawansowane gry 3D śmigają płynnie...
-
komentarz #2 wysłany: 2014-12-29 12:03 w odpowiedzi na komentarz #1
W latach 90-tych byśmy piali z zachwytu, no ale w obecnej sytuacji możemy jednak wymagać trochę więcej (ale nie zbyt dużo), ale liczy się że się komuś chce robić (w) porty
No karta wiekowa, ale taka gra powinna na niej latać Ja jeszcze nie testowałem
-
komentarz #3 wysłany: 2014-12-29 12:23 w odpowiedzi na komentarz #1
A tak z ciekawości.
Próbowałeś może wsadzić lepszą kartę?
Wiem że może być trudno, ale może z jaką przelotką, pomoże?
-
komentarz #4 wysłany: 2014-12-29 17:36 w odpowiedzi na komentarz #1
Ja niestety nie mogę uruchomić tej gry "plik multirac nie jest plikiem wykonywalnym". Z Shella też nie działa.
-
komentarz #5 wysłany: 2014-12-30 09:02 w odpowiedzi na komentarz #4
Wejdź w informacje i dodaj atrybut "wykonywalny".
-
komentarz #6 wysłany: 2015-01-31 13:44 w odpowiedzi na komentarz #5
Właśnie odpaliłem gierkę w wersji 1.0.4 Beta7 na Sam440 667Mhz.
Ustawione domyślne 2 samochody Skoda 120.
320x240 10.55 FPS (max. 16FPS)
640x480 9.6 FPS (max 14 FPS)
800x600 8.9 FPS (max.13 FPS)
Gra chodzi znacznie szybciej od Speed Dreams gdzie 1 klatka wyświetlana jest co 2-5 sekund.
- Discord
-
Online: 5
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- Laubzega
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze