Eric Chahi w związku z premierą (Wii U, 3DS, PS3, PS4 i Vita) odświeżonej wersji (m.in. 256 kolorowe tła, rozdzielczość 720p i poprawione efekty dźwiękowe) legendarnej amigowej gry Another World udzielił wywiadu dla bloga na stronie playstation.com.
Dodano: 2014-06-30 17:22, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 4221
Another World: 20th Anniversary Edition - poprawki na Amidze!
getVideo: https://www.youtube.com/watch?v=t9IJrjvBHuE
Czytamy w nim, że podczas prac nad nową wersją okazało się, iż niektóre klatki nie wyglądały dobrze w pełnym HD. Eric zastanawiał się więc nad stworzeniem nowego narzędzia aby to naprawić. Ostatecznie jednak sprawdził się... oryginalny program sprzed ponad 20 lat - uruchomiony na emulatorze Amigi pozwolił na poprawki dla full HD!
-
komentarz #1 wysłany: 2014-07-01 18:08
Hehehe, niezła historia.
A co do problemów z grafiką w wysokiej rozdzielczości to nawet w skończonej wersji HD (na iPadzie z Retiną, czyli 2048x1536) ja widzę (w nielicznych miejscach) delikatne niedociągnięcia wektorów. W niskiej rozdzielczości te niedokładności były wielkości mniej niż jednego pixela i się zgubiły w pixelozie. No a w HD wylazły dziury na styku niektórych wektorów. Ten soft Erica do rysowanie wektorów chyba nie miał opcji typu: "snap to point", "snap to line", "snap to cokolwiek" czy dobrej lupy.
-
komentarz #2 wysłany: 2014-07-02 14:41
Ta gra to cross-buy, kupujesz raz i masz na trzech konsolach.
Na PS4 gra dziala w rozdzielczosci 2560×1600 na PS3 w 1080p.....
W grze jest takze, zawarta oryginalna werja grafiki, ktora w locie mozna zmeiniac wciskajac trojkat na padzie....
Scalakowalem to w sobote
- Discord
-
Online: 6
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- SzulcBryggeri
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole