BSzili opublikował testową wersję portu gry Speed Dreams. Wersja ta nie jest jeszcze w pełni stabilna oraz występują problemy z grafikami menu i mapy trasy. W przypadku kart 128MB (i z wyłączoną kompozycją) można się pokusić o wykorzystanie tekstur 512x512. Archiwum do pobrania ze strony autora portu.
Dodano: 2014-02-15 10:29, Autor: kr, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 3500
Speed Dreams
- Discord (online: ) «»
-
Online: 10
- Adam_M
- Angry Andy
- Cizar
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Marek_B
- spazma
-
komentarz #1 wysłany: 2014-02-16 00:22
Gierka na SAMie 667Mhz działa koszmarnie wolno a spakowane archiwum z grą (sd-data.zip) zajmuje sporo miejsca na dysku dokładnie 847MB. Podczas gry jedna klatka animacji odświeżana jest co 6 sekund pomimo ustawionej niskiej rozdzielczości 640x480 i małych tekstur. W oknie CLI pojawia się komunikat "Error GfParmSetNum: bad handle (0x0)". Musiałem też w opcjach wyłączyć "Multi-Texturing" aby gra się nie wieszała przy starcie. Tutaj można zobaczyć jak prezentuje się Speed Dreams w akcji. Obecnej wersji gry nie polecam pobierać szkoda czasu i nerwów.
-
komentarz #2 wysłany: 2014-02-21 11:06 w odpowiedzi na komentarz #1
Dostępny jest także port gry TORCS - http://bszili.morphos.me/ports/, ale pewnie też nie będzie lepiej.
- Discord
-
Online: 10
- Adam_M
- Angry Andy
- Cizar
- Drako/Crowley
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- Marek_B
- spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole