GeForce 3 to najnowszy układ graficzny Nvidii. Oprócz oczywistych miliardów wielokątów i pikseli na sekundę, setek megaherców i tym podobnych parametrów mających zszokować przeciętnego gracza, układ ten ma dwie ciekawe cechy.
Dodano: 2001-03-02 00:00, Kategoria: Sprzęt, Liczba wyświetleń: 4234
Pożeracz pikseli
Po pierwsze w celu zwiększenia przepustowości połączeń wewnątrz układu zastosowano sprzętową kompresję danych w czasie rzeczywistym. Po drugie i chyba najważniejsze zarówno część 3D jak i 2D układu są programowalne. Jeżeli więc nie podobają się nam algortymy renderingu 3D opracowane przez producentów, GeForce 3 pozwala nam na zastąpienie ich własnymi procedurami. Niestety ze ścisłej współpracy Nvidii z Microsoftem wynika fakt, że tylko DirectX 8.0 będzie mógł (przynajmniej na razie) korzystać z tych wspaniałości. Użytkownicy innych systemów z Linuksem na czele będą musieli obejść się smakiem.
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
...a pecetowcy juz robia protesty, ze karta jest za droga (ca 750$). Chca nawet doprowadzic do bojkotu, aby gazety nie przeprowadzaly testow... Echh.... szkoda gadac. Wszystko chca miec za darmoche - niech sami zrobia taka karte za 56,45 zl !
-
komentarz #2 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Amigowcy zachowują się od dłuższego czasu tak samo - wszystko jest dla nich za drogie - jedynie na ceny oprogramowania nie narzekają - zgadnij czemu.
- Discord
-
Online: 10
- AmiKit
- b...
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Mirq
- spazma
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole