GeForce 3 to najnowszy układ graficzny Nvidii. Oprócz oczywistych miliardów wielokątów i pikseli na sekundę, setek megaherców i tym podobnych parametrów mających zszokować przeciętnego gracza, układ ten ma dwie ciekawe cechy.
Dodano: 2001-03-02 00:00, Kategoria: Sprzęt, Liczba wyświetleń: 3888
Pożeracz pikseli
Po pierwsze w celu zwiększenia przepustowości połączeń wewnątrz układu zastosowano sprzętową kompresję danych w czasie rzeczywistym. Po drugie i chyba najważniejsze zarówno część 3D jak i 2D układu są programowalne. Jeżeli więc nie podobają się nam algortymy renderingu 3D opracowane przez producentów, GeForce 3 pozwala nam na zastąpienie ich własnymi procedurami. Niestety ze ścisłej współpracy Nvidii z Microsoftem wynika fakt, że tylko DirectX 8.0 będzie mógł (przynajmniej na razie) korzystać z tych wspaniałości. Użytkownicy innych systemów z Linuksem na czele będą musieli obejść się smakiem.
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
...a pecetowcy juz robia protesty, ze karta jest za droga (ca 750$). Chca nawet doprowadzic do bojkotu, aby gazety nie przeprowadzaly testow... Echh.... szkoda gadac. Wszystko chca miec za darmoche - niech sami zrobia taka karte za 56,45 zl !
-
komentarz #2 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Amigowcy zachowują się od dłuższego czasu tak samo - wszystko jest dla nich za drogie - jedynie na ceny oprogramowania nie narzekają - zgadnij czemu.
- Discord
-
Online: 6
AmiKit
Dobrowit
Janusz82
Laubzega
spazma
SzulcBryggeri
- Menu
- Baza wiedzy