Dostępna jest kolejna gra korzystająca z SDL i akceleracji 3D. XMoto (obrazek) to klon Elastomanii - symulacja jazdy motocrossowej, należy jak najszybciej przejechać trasę, jednak nasz motor chwilami zachowuje się tak, jakby nie było grawitacji.
Dodano: 2006-05-29 00:00, Autor: st, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 2795
XMoto
- Discord (online: ) «»
-
Online: 14
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- SzulcBryggeri
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2006-05-29 16:11
Bardzo grywalne. A przynajmniej sama Elastomania.
-
komentarz #2 wysłany: 2006-05-29 17:49 w odpowiedzi na komentarz #1
XMoto takze, bardzo fajna gra i jest edytor, mozna swoje poziomy tworzyc.
-
komentarz #3 wysłany: 2006-05-30 20:58
Ktoś coś pisał niedawno o "jakości" informacji podawanych na tej stronie... Kolejny SDL-owy szmelc "godnie" reprezentujący Amigę w światku gier w 2006 r. Wspaniała "jakość" informacji. Do gruszek na wierzbie i ikonek można dorzucić SDL-owe szroty. Wiem, czepiam się A może nie rozumiem "idei" "nowej Amigi"?
-
komentarz #4 wysłany: 2006-05-30 21:05 w odpowiedzi na komentarz #3
Ktoś coś pisał niedawno o "jakości" informacji podawanych na tej stronie... Kolejny SDL-owy szmelc "godnie" reprezentujący Amigę w światku gier w 2006 r. Wspaniała "jakość" informacji. Do gruszek na wierzbie i ikonek można dorzucić SDL-owe szroty. Wiem, czepiam się A może nie rozumiem "idei" "nowej Amigi"?W takim razie napisz nam, tylko poważnie, jakie byś chciał gry w 2006 na Amidze.
-
komentarz #5 wysłany: 2006-05-30 21:14 w odpowiedzi na komentarz #3
Przecież wiesz, że komercyjne gierki nie zostaną wydane na Amidze (duże koszty, mały rynek). Tak więc pozostają amatorskie projekty. Pod SDL-em jest sporo fajnych gierek. Do tego można dorzucić emulatorki starych konsol. A może nowa konsolka? Kiedyś w jakiejś gazecie lansowano hasło : Masz Amigę kup konsolę!
-
komentarz #6 wysłany: 2006-05-30 21:19 w odpowiedzi na komentarz #5
Przecież wiesz, że komercyjne gierki nie zostaną wydane na Amidze (duże koszty, mały rynek).Sądząc po jego wypowiedzi, to jest ostatnią osoba na świecie, która tego jeszcze nie wie, co wcale nie przeszkadza mu wypowiadać się o Amidze, ani nam czytać jego wypowiedzi.
-
komentarz #7 wysłany: 2006-05-30 21:29 w odpowiedzi na komentarz #4
Dobrze, napiszę szczerze i bez złośliwości. Gdybym miał (jakby ktoś pytał to obecnie mam klasyka oraz peceta z czego nie robię żadnej tajemnicy) coś z "nowej Amigi", obojętnie czy "oficjalnej" czy tej "sklonowanej" to na pewno chciałbym aby gry faktycznie wykorzystywały ten sprzęt i dobrze wyglądały. Zasadniczo nie jestem graczem ale czasem potrafiłem spędzić drobną chwilkę przy dobrej strzelance 3D lub wyścigach samochodowych 3D. Nie musiałoby to być coś super, myślę, że poziom np. Collina 2 byłby wystarczający. Myślę, że nawet kilka czy kilkanaście nowych, napisanych od podstaw i wyłącznie dla Amigi gier na poziomie pecetowych produkcji sprzed kilku lat byłoby sukcesem. Tylko każdy kto patrzy realnie to wie, że już nic takiego nie powstanie. Bez złośliwości.
-
komentarz #8 wysłany: 2006-05-30 21:36 w odpowiedzi na komentarz #7
Dobrze, napiszę szczerze i bez złośliwości.Twoja poprzednia wypowiedź nie była wcale złośliwa, była po prostu... hmm... nieprzemyślana.
-
komentarz #9 wysłany: 2006-05-30 21:37 w odpowiedzi na komentarz #6
Sądząc po jego wypowiedzi, to jest ostatnią osoba na świecie, która tego jeszcze nie wie, co wcale nie przeszkadza mu wypowiadać się o Amidze, ani nam czytać jego wypowiedzi.
To może nie jest złośliwe? Oceniłem tylko "jakość" tej nowinki.
-
komentarz #10 wysłany: 2006-05-30 21:55 w odpowiedzi na komentarz #9
Rozumiem Twoja krytyke, ale akurat zle trafiles, gdyz co by nie powiedziec o slabej grafice w xMoto to grywalnosc tej gry zostawia w tyle sporo pozycji i to nawet tych nowych pozycji dla PC/PSX2. Moge sie jednak zgodzic, ze wyszlo sporo slabych portow SDLowych - o nich jednak na pewno nie pisalismy na eXecu.
-
komentarz #11 wysłany: 2006-06-01 10:32 w odpowiedzi na komentarz #9
Cóż, zawsze jeszcze istnieje szansa na gry z uwolnionymi źródłami..
-
komentarz #12 wysłany: 2006-06-19 02:06 w odpowiedzi na komentarz #7
Test
- Discord
-
Online: 14
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- Patu
- spazma
- SZAMAN
- SzulcBryggeri
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze