Frank Menzel jako pierwszy przeportował Quake 2 na Amigę. Port wymaga WarpOS-a, procesora PPC, Warp3D, karty graficznej z akceleratorem 3D i 128 MB (!!!) RAM, a pobrać go można stąd. Pierwsze doniesienia od osób, które próbowały grać w ten port, mówią niestety o sporej ilości błędów i niedoróbek.
Dodano: 2002-09-09 00:00, Autor: gk, Kategoria: Gry, Liczba wyświetleń: 2876
Quake 2 przeportowany
-
komentarz #1 wysłany: brak daty
128 MB (!!!) RAM Dlaczego az tyle, myslicie, ze wyjdzie jakas wersja chodzaca na 64MB ?
-
komentarz #2 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Bardziej przydalby sie system z obsluga VM.
-
komentarz #3 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
128 MB (!!!) RAM Dlaczego az tyle,Co się dziwisz? HereticII i QuakeII są oparte na tym samym engine, a HereticII swobodnie chodzi dopiero przy 96MB RAM-u.
myslicie, ze wyjdzie jakas wersja chodzaca na 64MB ?
Może taka, co się na 64MB uruchomi, to tak, ale żeby jeszcze bez zgrzytów chodziła - w to wątpię.
-
komentarz #4 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #1
Ja mam wersję Q2 pod64MB i działa dobrze. A ta co jest pod linkiem nie działa mi w ogóle
-
komentarz #5 wysłany: brak daty w odpowiedzi na komentarz #4
a mógłbyś mi ją na konto wysłać (please) albo chociaż podać link skąd można to ściągnąć
-
komentarz #6 wysłany: brak daty
co mozna upchac w 128mb ram? cos sie komus nie chcialo (moze stablicowali cieniowanie w 24bit RGB
-
komentarz #7 wysłany: brak daty
quake 2 był już dostępny dla amigowcow pod linuxem,a teraz jest i na amidze... wzorowo! czekam na kolejne,ulepszone wersje portu!
- Discord
-
Online: 8
- AmiKit
- Cizar
- Heng
- IMPBot
- juen
- Laubzega
- spazma
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze