Film From Bedrooms to Billions: The Amiga Years! dostępny jest w płatnej części serwisu Vimeo. Dokument ten zawiera m.in. rozmowy z twórcami takich gier jak: Populous, The Secret of Monkey Island, Sensible World of Soccer, Defender of the Crown, Syndicate, Alien Breed, Wings, Shadow of the Beast, Turrican II, The First Samurai, Another World i Flashback. Czas trwania to 2 godziny i 31 minut.
Dodano: 2016-06-21 06:52, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 5126
From Bedrooms to Billions: The Amiga Years! dostępny w Vimeo
Po zakupie mamy dostęp także do 9 dodatkowych krótkich materiałów, a plakat promujący film wygląda tak:
- Discord (online: ) «»
-
Online: 14
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
-
komentarz #1 wysłany: 2016-06-22 08:05
Ciekawe która wersja wymienionych gier jest najlepsza na daną platformę
-
komentarz #2 wysłany: 2016-06-22 08:57 w odpowiedzi na komentarz #1
Na Amigę
-
komentarz #3 wysłany: 2016-06-22 19:27 w odpowiedzi na komentarz #2
Flashback może, ale Syndicate ? Mało prawdopodobne. Wyższa rozdzielczość, bogatsze intro w wersji na PC.
-
komentarz #4 wysłany: 2016-06-22 19:52 w odpowiedzi na komentarz #3
flashback na PC to nieporozumienie , tak samo cannon fodder , lotus , i tym podobne gierki
nie oszukujmy sie pecet w 2D byl cienki
-
komentarz #5 wysłany: 2016-06-22 21:23 w odpowiedzi na komentarz #4
Do 1993 tak, ale od 1994 roku Amiga kończyła się w grach
-
komentarz #6 wysłany: 2016-06-23 12:05 w odpowiedzi na komentarz #5
Jeśli chodzi o gry 3D, to Amiga była w gorszej sytuacji bo od połowy lat 90-tych PSX zaczął dominować w grach 3D. Natomiast w grach 2D Amiga dawała sobie radę do końca lat 90-tych chociaż z roku na rok coraz mniej gier wychodziło
Kończyła się w grach oczywiście dla tych, którzy pozbywali się Amigi na rzecz innego sprzętu, sprzętu do grania, bo jak mogła się nie kończyć jak nie mieli już Amigi do grania
-
komentarz #7 wysłany: 2016-06-24 07:27 w odpowiedzi na komentarz #6
To sobie poczytaj stare SS, ŚGK czy TS. I zobacz jak "świetnie" sobie dawała radę
-
komentarz #8 wysłany: 2016-06-24 08:01 w odpowiedzi na komentarz #7
Czytałem i ja się nie opieram tylko na tym, co ktoś sobie tam napisał. U mnie było więcej praktyki niż teorii. Dzisiaj też gra 2D w 256 kolorach może świetnie wyglądać Nie "siedziałeś" w Amidze, to i tego nie nadrobisz
-
komentarz #9 wysłany: 2016-06-24 18:29 w odpowiedzi na komentarz #8
Akurat "siedziałem" i kilka tych Amig miałem w życiu. W okresie fascynacji grami Amiga 500 zastąpiła mi wysłużonego komodorka. Mam zasadę, że nie pozbywam się starego sprzętu podczas gdy kupuję nowy. I tak Amiga 500 stała obok C64, Atari 65XE, Segi Master System II i stareńkiego Atari 2600. Potem nastąpił przeskok na PC i PSX i Amiga musiała pójść w odstawkę. Co nie znaczy, że jej nie używałem. Co więcej, po zakupie PC, sprawilem sobie jeszcze Amigę 1200, CDTV, CD32, A600, oraz mój rarytas model A1000 z 1986 roku. Ograłem tysiące gier i do dziś bawią mnie tak samo jak 25-30 lat temu. Także jakieś pojęcie o grach mam.
- Discord
-
Online: 14
- AmiKit
- Archi-TECH
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- MaaG^dA
- Marek_B
- Nightmare777
- spazma
- SZAMAN
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- Najpopularniejsze