Web Analytics
eXec.plMAGAZYN UŻYTKOWNIKÓW KOMPUTERÓW AMIGA

Dodano: 2005-01-23 00:00, Autor: kb, Kategoria: Wydarzenia, Liczba wyświetleń: 3600

A A A

eXec.pl - milion odwiedzin

Już ponad milion odsłon zanotował serwis informacyjny eXeca od początku swego istnienia. Dziękujemy naszym wiernym czytelnikom.


Dodaj komentarz

Discord (online: ) «»
Online: 13
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • CizarCizar
  • Drako/CrowleyDrako/Crowley
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • MirqMirq
  • PatuPatu
dołącz do kanału »
Robert Jackowski
Czytelnik

komentarz #1 wysłany: 2005-01-23 16:25

Pragn szczerze pogratulowaę! To, űe serwis eXec űyje jest zasug osób, których osobicie niestety nie znam, ale chyl przed nimi czoo. Jednak - jako Wasz czytelnik serwisu - chciabym by znikna z gówniej strony informacja o magazynie eXec jako czasopimie, bo to juű od dawna nieaktualne.

Odpowiedz

r-tea
Czytelnik

komentarz #2 wysłany: 2005-01-23 23:40 w odpowiedzi na komentarz #1

Jednak - jako Wasz czytelnik serwisu - chciabym by znikna z gówniej strony informacja o magazynie eXec jako czasopimie, bo to juű od dawna nieaktualne.

w ogóle cały portal wymaga generalnych porządków.
ta okładka czasopisma to tylko jeden z wielu przykładów.
ale myślę, że wraz z nastaniem wiosny, rozpoczną się wiosenne porządki na eXecu

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #3 wysłany: 2005-01-24 01:09 w odpowiedzi na komentarz #2

Tak, szykuja sie kolejne zmiany, ale narazie sza.

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #4 wysłany: 2005-01-24 11:13 w odpowiedzi na komentarz #3

Większa cenzura w newsach? Więcej wprowadzających w błąd bannerów na stronie głównej?

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #5 wysłany: 2005-01-24 11:21

Co do nowego bannera, to nic mnie tu juz nie zdziwi... Kto to wogole wymysla?

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #6 wysłany: 2005-01-24 12:29 w odpowiedzi na komentarz #5

Jakies konkrety ?

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #7 wysłany: 2005-01-24 14:24 w odpowiedzi na komentarz #6

"Jedyny w pełni amigowy serwis w polsce" - toż to wierutna bzdura jest...

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #8 wysłany: 2005-01-24 15:17 w odpowiedzi na komentarz #7

Nie umotywowales swojego zdania. Wiec trudno sie ustosunkowac do niego.

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #9 wysłany: 2005-01-24 15:55 w odpowiedzi na komentarz #8

Sprytne, ale nie dość sprytne.

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #10 wysłany: 2005-01-24 16:22 w odpowiedzi na komentarz #6

Jakies konkrety ?

Konkrety? Tutaj?! Gdyby to byl "jedyny w pelni amigowy serwis w Polsce" to ja bym juz chyba dal sobie z Amiga spokoj.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #11 wysłany: 2005-01-24 18:38 w odpowiedzi na komentarz #10

Oczywiscie nie mamy zamiaru sie nawet porownywac z nasza wprca w Execu, GGUA, ATO, OS4Team z tym co robui kolega na swojej Amidze

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #12 wysłany: 2005-01-24 18:40 w odpowiedzi na komentarz #9

Coz, szkoda ze nie uzyskalismy odpowiedzi na moje pytanie ...

Odpowiedz

Olo
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #13 wysłany: 2005-01-24 18:43 w odpowiedzi na komentarz #6

konkrety?, tutaj?, przecież tu wszystko się zmienia, nic nie jest pewne

O taki mały przykład:
na stronie głównej exec-a są wypisane daty pojawiania się systemów amigowych. Jeszcze niedawno data pojawienia się OS 4 to był 2004 rok, teraz mamy zmiane na 2005, pewnie niedługo będzie 2006 ),w sumie to drobnostka, ale nie jest to pierwsza rzecz która dziwnym trafem się zmienia..przypomina mi to troce książke "rok 1984", tam naajwyższa waadza też zmieniała fakty tak aby jej pasowały ).

Odpowiedz

winko
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #14 wysłany: 2005-01-24 19:09 w odpowiedzi na komentarz #11

Oczywiscie nie mamy zamiaru sie nawet porownywac z nasza wprca w Execu, GGUA, ATO, OS4Team z tym co robui kolega na swojej Amidze

No i widzisz? Taki rozmach a taka wizytowka... Szkoda A co ja robie na Amidze? Nie wiem co Ty z nia robisz ale ja jej po prostu uzywam. To moj jedyny komputer.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #15 wysłany: 2005-01-24 19:22 w odpowiedzi na komentarz #13

AmigaOS4 trafil do ludzi (nie betatesterow) w 2004 ktorzy zdecydowali sie uczestniczyc w projekcie "Early Bird".

AmigaOS4 2004
Pre-release Update 1: October 10, 2004
Pre-release Update 2: December 27, 2004

PS.
Za bardzo sie zaczytales w lekturach szkolnych - autorem AmigaOS4 jest Hyperion a nie Exec. Exec nie ma zadnego wplywu na termin ukonczenia OS4 (nie ma tez wplywu na dziure ozonowa jak i jutrzejsza pogode). Zlota czcionka.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #16 wysłany: 2005-01-24 19:50 w odpowiedzi na komentarz #14

Nie wiem co Ty z nia robisz ale ja jej po prostu uzywam. To moj jedyny komputer.

Niestety ja nie potrafie uzywac Amigi .

PS.
Zapraszam na spotkanie GGUA. Za miesiac postaramy sie pokazac najnowszy model Amigi - microA1 wraz z AmigaOS4. Stosowny komunikat o spotkaniu potwierdzajacym date i godzine zamiescimy na Execu.

Odpowiedz

Olo
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #17 wysłany: 2005-01-24 22:36 w odpowiedzi na komentarz #15

Za bardzo sie zaczytales w lekturach szkolnych - autorem AmigaOS4 jest Hyperion a nie Exec. Exec nie ma zadnego wplywu na termin ukonczenia OS4 (nie ma tez wplywu na dziure ozonowa jak i jutrzejsza pogode). Zlota czcionka.

Hehehe, jak zwykle, norma dla exec-a, ludzie swoje a exec swoje, a więc małe wytłumaczenie :

Każdy wie że exec nie jest autorem OS4, chodziło o to że exec nie jest rzetelnym portalme bo tutaj każdą wiadomość/wydarzzenie nagina się tak aby pasowało to do filozofii portalu i nie ma znaczenia czy jest to prawda czy tylko "pół-prawda", i tak jest z datą "wypuszczenia" OS4, zmienia się ją tak aby psowało to do ogólnej "filozofii-religii"

P.S "Rok 1984 Georga Orwella nie jest lekturą szkolną, ponieważ wyśmiewa on systemy totalitarne, a w szczególności komunizm więc do niedawna była to lektura "zakazna" a zresztą dzieciaki i tak nie zrozumialy b przesłania zawartego w tej książce..mało kto potrafi to zrozumieć.

P.S.2 Jak teraz będzie się nazywał OS4?, bo nieoficjalnie mówi się że Hyperion już nie ma prawa do używania nazwy Amiga, więc jeżeli to prawda to teraz OS4 i A1 nie są prawdziwymi amigami..no to exec ma poważny zgryz .

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #18 wysłany: 2005-01-24 23:08 w odpowiedzi na komentarz #17

Morphos i OS4 zostanie Amigopodobna czekoladką? Oj!!

Odpowiedz

rzookol
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #19 wysłany: 2005-01-24 23:23 w odpowiedzi na komentarz #17

Rok 1984 Georga Orwella nie jest lekturą szkolną, ponieważ wyśmiewa on systemy totalitarne, a w szczególności komunizm więc do niedawna była to lektura "zakazna" a zresztą dzieciaki i tak nie zrozumialy b przesłania zawartego w tej książce..mało kto potrafi to zrozumieć.
hmm, jak byłem w liceum 5 lat temu to akurat to przerabialiśmy i "folwark zwięrzęcy" też, tyle że krótko i nie wydaje mi się że czegoś ktoś nie zrozumiał (z tych co chcieli zrozumieć

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #20 wysłany: 2005-01-24 23:35 w odpowiedzi na komentarz #17

Gratuluje poczucia humoru, jeszcze tylko brakuje glupot o chomikach.
Kolejna zlota czcionka.

Odpowiedz

Amig_OS
konto zablokowane
lub usunięte

Czytelnik

komentarz #21 wysłany: 2005-01-24 23:38 w odpowiedzi na komentarz #19

Oczywiscie ze "Rok1984" i "Folwark zwierzecy" byly lekturami. Mozna to sprawdzic w wykazie lektur szkolnych. W szkole sredniej tez je przerabilem.

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #22 wysłany: 2005-01-24 23:40 w odpowiedzi na komentarz #17

Hehehe, jak zwykle, norma dla Olka, my swoje, a Olo swoje. Chociaz nie obchodzi go to i nie interesuje sie tym, to wypowida sie jak znawca i sieje dezinformacje. Olo - stales sie chyba czescia (maskotka?) eXeca, Twoje komentarze zdecydowanie zwiekszaja liczbe odwiedzajacych nasze strony, dzieki!

Odpowiedz

arti
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #23 wysłany: 2005-01-24 23:47

Mee.... MeEee... Meee ..Mmeee!

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #24 wysłany: 2005-01-25 00:14 w odpowiedzi na komentarz #22

Olo - stales sie chyba czescia (maskotka?) eXeca, Twoje komentarze zdecydowanie zwiekszaja liczbe odwiedzajacych nasze strony, dzieki!

Szkoda tylko że nie zauważacie swoistego dramatyzmu tej sytuacji - ta strona odwiedzana jest nie po to, by dowiedzieć się czegokolwiek o amidze, a po to, by uczestniczyć/czytać brednioseriale. To wy staliście się swoistymi maskotkami w polskim amiśrodowisku, produkując na przykład swoje jakże głęboko przemyślane stwierdzenia, typu "jedyny prawdziwie amigowy serwis w polsce"...
Konkrety w tej kwestii były niejednokrotnie poruszane, zawsze trafiały na beton. Tak było, i tak pewnie już niestety pozostanie. Dopóki nie pojawi się grono użytkowników ma1, traktujących ten komputer w sposób normalny.

Odpowiedz

Jakub Wrona
Czytelnik

komentarz #25 wysłany: 2005-01-25 00:18 w odpowiedzi na komentarz #17

P.S "Rok 1984 Georga Orwella nie jest lekturą szkolną, ponieważ wyśmiewa on systemy totalitarne, a w szczególności komunizm więc do niedawna była to lektura "zakazna" a zresztą dzieciaki i tak nie zrozumialy b przesłania zawartego w tej książce..mało kto potrafi to zrozumieć.<br>

Hahaha, nie nie rób z siebie takiego mysliciela, a z pozostalych nieuków... Naprawde nie widze niczego skomplikowanegoi w tej LEKTURZE (rocznik '82)!

Odpowiedz

Jakub Wrona
Czytelnik

komentarz #26 wysłany: 2005-01-25 00:21 w odpowiedzi na komentarz #23

<p align="justify">Mee.... MeEee... Meee ..Mmeee!</p>

Kolejny inteligentny komentarz...

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #27 wysłany: 2005-01-25 02:16 w odpowiedzi na komentarz #24

Dopóki nie pojawi się grono użytkowników ma1, traktujących ten komputer w sposób normalny.

Zgadzam sie z tym, ze to jest nienormalne, ze w Polsce tak malo osob ma dostep do AmigaOS 4. Oby to szybko sie zmienilo - m.in. dlatego dolaczylem do eXeca. Marcin, po cichu liczymy na Ciebie!

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #28 wysłany: 2005-01-25 07:50 w odpowiedzi na komentarz #27

Zgadzam sie z tym, ze to jest nienormalne, ze w Polsce tak malo osob ma dostep do AmigaOS 4.

Nie o tym pisałem.

Odpowiedz

MaaG^dA
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #29 wysłany: 2005-01-25 08:06 w odpowiedzi na komentarz #17

Jak teraz będzie się nazywał OS4?, bo nieoficjalnie mówi się że Hyperion już nie ma prawa do używania nazwy Amiga, więc jeżeli to prawda to teraz OS4 i A1 nie są prawdziwymi amigami..no to exec ma poważny zgryz .

Hmmm.. chyba nie chodziło o AmigaOS4 a raczej o mA1 (bo przecież nie o mAmigaOne

Odpowiedz

Olo
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #30 wysłany: 2005-01-25 09:46 w odpowiedzi na komentarz #20

Gratuluje poczucia humoru, jeszcze tylko brakuje glupot o chomikach.

Cóż ja moge poweidzieć, moje chomiki nie lubią eXec-a dlatego tutaj nie komentują, prawda że proste ? .

P.S. A te głupoty o chomikach, jak je nazwałeś, to zwykły ircowy żart, zresztą nie mój, proponuje obejrzeć sobie "Lenore - Cute little dead girl" odcinek pierwszy .

Odpowiedz

Olo
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #31 wysłany: 2005-01-25 09:50 w odpowiedzi na komentarz #19

Zwaracam honor, nie wiedziałem że w szkołach czyta się tą książke, ale niestety w wykazie lektur dla szkół w woj. śląskim ta ksążka nie widnieje jako pozycja obowiązkowa, jest tylko w wykazie szkół średnich o profilu humanistycznym, i to tez jako lektura nieobowiązkowa.
Mój błąd więc, przepraszam czytelników tego zacnego portalu za wprowadzanie w błąd i sianie dezinforamcji, dezinforamcji którą ten portal zwalcza tak zajadle ))

Odpowiedz

Jakub Wrona
Czytelnik

komentarz #32 wysłany: 2005-01-25 10:49 w odpowiedzi na komentarz #31

Zwaracam honor, nie wiedziałem że w szkołach czyta się tą książke, ale niestety w wykazie lektur dla szkół w woj. śląskim ta ksążka nie widnieje jako pozycja obowiązkowa, jest tylko w wykazie szkół średnich o profilu humanistycznym, i to tez jako lektura nieobowiązkowa.<br> Mój błąd więc, przepraszam czytelników tego zacnego portalu za wprowadzanie w błąd i sianie dezinforamcji, dezinforamcji którą ten portal zwalcza tak zajadle ))

Nie w portalach sila tylko glowach ludzi i to oni zwalczaja dezinformacje... a tak sie akurat sklada, ze 'Rok 1984' mialem zarowno w SP4 Pszczyna, woj. śląskie jak i LO im B. Chrobrego Pszczyna, woj. śląskie (profil inf-mat).

Odpowiedz

arti
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #33 wysłany: 2005-01-25 14:06 w odpowiedzi na komentarz #26

Kolejny inteligentny komentarz...

Jak wszystkie pozostale

Odpowiedz

Jakub Wrona
Czytelnik

komentarz #34 wysłany: 2005-01-25 17:17 w odpowiedzi na komentarz #33

Kolejny inteligentny komentarz...
Jak wszystkie pozostale

Rozumiem, ze o swoich wszystkich pozostalych piszesz...

Odpowiedz

Bartosz Willim
Czytelnik

komentarz #35 wysłany: 2005-01-25 18:46 w odpowiedzi na komentarz #27

No no..widze, ze towarzystwo wzajemnej adoracji sie rozrasta

Odpowiedz

Jolanta Pius
Czytelnik

komentarz #36 wysłany: 2005-01-25 20:36 w odpowiedzi na komentarz #35

To ktoś zdementuje ten info, że OS4 stracił prawo do nazwy Amiga, czy dalej o Orwellu będzie?

Odpowiedz

SZAMAN
Redaktor

komentarz #37 wysłany: 2005-01-25 21:41 w odpowiedzi na komentarz #36

A zastanow sie raz sama, tak na chlopski zdrowy rozum jest to mozliwe?

Odpowiedz

arti
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #38 wysłany: 2005-01-25 21:44 w odpowiedzi na komentarz #34

<i> Kolejny inteligentny komentarz... </i> <br> <b>Jak wszystkie pozostale </b> <bR><br> Rozumiem, ze o swoich wszystkich pozostalych piszesz...

Tak, na Exec.pl (z reguly) dostosowuje sie do poziomu dyskusji i staram sie nie wybiegac przed szereg. A co sie bede wyroznial

Odpowiedz

MisterQ
konto zablokowane
lub usunięte
Autor tego komentarza otrzymał czerwoną kartkę
Czytelnik

komentarz #39 wysłany: 2005-01-26 03:17 w odpowiedzi na komentarz #35

No no..widze, ze towarzystwo wzajemnej adoracji sie rozrasta

Poczucie humoru u coponiektórych - jak widzę również.

Odpowiedz

MDW
Czytelnik

komentarz #40 wysłany: 2005-01-26 10:11 w odpowiedzi na komentarz #36

czy dalej o Orwellu będzie?

A niech bedzie o Orwellu. Tak sie kulturalnie zrobilo. Doksztalcimy sie troche, odchamimy. Ja moge wspomniec, ze w sobote wieczorem ide do teatru (serio, hehehe). Zrobimy w eXeca "magazyn kulturalny Pegaz" (tylko bez skojarzen, hehehe).

Odpowiedz

Discord
Online: 13
  • AmiKitAmiKit
  • Archi-TECHArchi-TECH
  • CizarCizar
  • Drako/CrowleyDrako/Crowley
  • HengHeng
  • IMPBotIMPBot
  • Janusz82Janusz82
  • juenjuen
  • LaubzegaLaubzega
  • m...m...
  • MaaG^dAMaaG^dA
  • MirqMirq
  • PatuPatu
dołącz do kanału »
Menu
O tym piszemy
Baza wiedzy
Najpopularniejsze
Wybierz ikonę