Amiga Game Framework to biblioteka przeznaczona do programowania gier 2D i multimediów na AmigaOS 4. Oferuje przyjazny dla użytkownika i intuicyjny interfejs API w języku C do grafiki 2D, odtwarzania dźwięków, czytania danych wprowadzanych przez użytkownika i nie tylko.
Dodano: 2023-09-12 17:55, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie, Liczba wyświetleń: 2983 english translation »
Amiga Game Framework 1.1
Amiga Game Framework posiada (lub ma posiadać - prace trwają) następujące funkcje/cechy (w języku ang.):
- Window and fullscreen modes,
- Uses datatypes for loading bitmap graphics and sample sounds,
- Bitmap image and graphical primitive drawing,
- Font loading and drawing,
- Drawing with direct ARGB colors (no pens),
- Support for loadable palettes (unlimited palette size) where ARGB values can be fetched,
- Built-in 64 color palette,
- Bitmap scrolling,
- Animated sprites (BOBs) using sprite sheets,
- Keyboard, USB joysticks, game controllers, and mouse input,
- Audio playback through AHI,
- Networking API to create multiplayer online games.
Aktualny status prac i archiwum z przykładami znajdziecie na stronie OS4 Coding.
- Discord (online: ) «»
-
Online: 11
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Patu
- SZAMAN
- Discord
-
Online: 11
- Adam_M
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Janusz82
- juen
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- Patu
- SZAMAN
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole