- Strona 2 / kolejne strony ⇓
- RedPill 0.9.34
-
RedPill to projekt Carlosa Perisa w Amiblitz, który umożliwia tworzenie gier z różnych gatunków. RedPill jest kompatybilny z AGA i ECS, przy czym "odtwarzacz" gotowych gier wymaga łącznie 1,5 MB RAM. Obecna wersja 0.9.34 projektu wprowadza zmiany, które znajdziecie w rozwinięciu tego newsa (w języku ang.).
- Apidya
-
Apidya to pozioma strzelanka opracowana przez niemieckie studio Kaiko i wydana przez Play Byte w 1992 roku. Krótką recenzję tej kultowej amigowej gry przygotował dla Was Mikołaj Małkiewicz.
Dodano: 2024-02-03 16:20, Autor: redakcja, Kategoria: Gry dodaj komentarz
- Amiga Ireland 2024 - relacja Leona
-
W tym roku było dużo mniej ludzi niż zazwyczaj. Nie było Trevora czy D. Pleasance, nie było warsztatów oraz osoby, która mogłaby naprawić sprzęt. Poza Amigami nie występowały inne stare maszyny, szczególnie nie uświadczyliśmy C64 który licznie występował rok temu.
Dodano: 2024-01-22 12:24, Autor: cm, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- CMake VS Make
-
Programista Hans de Ruiter na swoim blogu pisze: Czy zastanawiałeś się kiedyś, jaka jest różnica między CMake i GNU Make? Odpowiedzi mówią o tym, że CMake jest systemem metakompilacyjnym, ma dostępny interfejs GUI umożliwiający kliknięcie myszą, a GNU Make jest po prostu starszy. Chociaż to wszystko prawda, nie mówi nic o tym, jak używać któregokolwiek z nich. Pozwólcie, że omówię kilka różnic, które faktycznie mają znaczenie...
Dodano: 2024-01-19 15:09, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Internet Artifacts
-
Internet Artifacts to strona/prezentacja najważniejszych wydarzeń związanych z siecią - internetem na przestrzeni wielu lat. Każdy kto tworzył treści internetowe powinien ją zobaczyć, aby odnaleźć swój "punkt" w którym dołączył do sieci.
- ReBuild 0.9.0 beta
-
Darren "dmcoles" Coles pisze w Amiga E program ReBuild, który powinien umożliwić pisanie/generowanie interfejsów użytkownika dla ReAction. Aplikacja posiada już m.in. możliwość obsługi wielu okien, generowanie kodu C i E, bufor na kopie tymczasowe, menu są wyświetlane w oknie podglądu, znacznie bardziej elastyczny system zmiany kolejności gadżetów.
Dodano: 2024-01-16 17:28, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2024-02-09 14:48)
- AmiWigilia - TECH 1: "AI - zrozumieć jak to naprawdę działa"
-
Krzysztof Radzikowski i Szymon Żyła rozpoczynają nową serię podcastu AmiWigilia o nazwie TECH. Pierwszy odcinek jest rozmową o o sztucznej inteligencji, zarówno jej początkach, jak i dostępnych dla każdego aplikacjach.
Życzymy miłego odsłuchu i koniecznie dajcie znać, czy pomysł na taką serię Wam się podoba. Podcast jest dostępny w Spotify oraz w usłudze Apple.Dodano: 2024-01-12 08:06, Autor: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 5 (ostatni: 2024-01-17 15:42)
- Git Desktop 0.11.31
-
W połowie grudnia Rafał Zabdyr udostępnił trzecią wersję beta swojego graficznego interfejsu użytkownika dla Gita. Git Desktop jest napisany w C++ i oparty na MUI. Wymagany jest MorphOS 3.x i Git z pakietu SDK. Listę zmian w języku angielkim znajdziecie poniżej.
Dodano: 2024-01-11 09:36, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2024-01-19 15:22)
- PED81C
-
PED81C czyli "Pixel Elements Dots, 81 Colors" autorstwa Simone "saimo" Bevilacqua to ciekawe podejście do pracy z AGA bez wykonywania operacji chunky-to-planar podczas wyświetlania grafiki 3D. Projekt zawiera także silnik Voxel, który możecie zobaczyć na dołączonym do newsa filmie.
Dodano: 2024-01-10 11:11, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 1 (2024-01-10 12:32)
- Gemini: Ultra, Pro i Nano
-
Gemini to nowa gama modeli sztucznej inteligencji firmy Google, które zostały zaprezentowane jako przełomowe w dziedzinie multimodalnych (tekst, obrazy, filmy i dźwięk używane są do szkolenia modelu) systemów AI. Modele Ultra, Pro i Nano różnią się mocą i zastosowaniem. Google zobowiązuje się do etycznego rozwoju sztucznej inteligencji, z uwzględnieniem konsekwencji społecznych i odpowiedzialności w zastosowaniach AI.
Dodano: 2023-12-09 12:19, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- AmiWigilia - Odcinek Komediowy
-
Krzysztof Radzikowski wspólnie z Pianą zapraszają na luźny i zabawny odcinek komediowy AmiWigilii. Transmisja odbędzie się o godzinie 19, w czwartek 7 grudnia. Autorzy zapraszają do dołączenia do czatu w celu udziału w dyskusji oraz rzucania tematów do skomentowania. Charakter rozmowy będzie zabawny i cechować go będzie lekki przekąs. :)
Dodano: 2023-12-03 06:29, Zamieścił: st, Kategoria: Publicystyka komentarzy: 2 (ostatni: 2023-12-21 08:44)
Autor: Krzysztof Radzikowski
- The Phantom
-
Czesław Mnich przygotował dla Was galerię The Phantom, czyli synchronizatora SMPTE i interfejsu MIDI z 1990 od Dr.T's Music Software (USA). Zestaw potrafił dokonać synchronizacji programu sekwencji (w standardzie SMPTE) z taśmą audio lub wideo, a także współpracować z zewnętrznym oprogramowaniem MIDI, np. z Bars & Pipes.
Dodano: 2023-11-24 11:00, Autor: redakcja, Kategoria: Sprzęt komentarzy: 1 (2023-11-24 11:25)
- UTF-8 do AmigaPL na przykładzie z GitHub
-
Jeśli zaczynasz przygodę z programowaniem w C na Amidze to jest fajny przykład, który powinien się skompilować także pod 68k - jest to konwerter polskich znaków z UTF-8 na AmigaPL, którego źródła w GitHub udostępnia i aktualizuje TDolphin.
- Amiga Graphics Archive
-
Jeśli pracujesz nad grafiką i tworzysz w tzw. pixel arcie, gdzie korzysta się z niewielkich palet kolorów, musisz poznać stronę Amiga Graphics Archive. Tam Daniel Kürsten zamieszcza grafiki z licznych amigowych produkcji (programy, gry, loga, scena). Co ważne na wielu zamieszczonych tam grafikach "pod kursowem" od razu pojawia się cała paleta kolorów, która została w nich wykorzystana.
Dodano: 2023-11-22 11:09, Autor: st, Kategoria: Gry komentarzy: 4 (ostatni: 2023-11-22 14:44)
- Do przybornika: RNOWidgets 1.6., CompareDirs V1.12, PolyOrganiser 1.25 i AmiAuthenticator
-
W ostatnim czasie pojawiło się kilka narzędzi i usprawnień, które można wykorzystać przy pracy, czy też jako dodatki przy programowaniu pod amigowym systemem. Dla MOSa i OS4 mamy zaktualizowany zestaw widgetów (można m.in. przypinać kolorowe karteczki) na blat WB/Ambienta - RNOWidgets 1.6. Dla OS4 jest aplikacja porównująca zawartość wybranych katalogów - CompareDirs V1.12.
Dodano: 2023-11-21 12:38, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- 3 polskich naukowców odchodzi z OpenAI
-
Jak donosi serwis infopiguła powołując się na Forsal 3 polskich naukowców odchodzi z OpenAI (firmy, która stworzyła ChatGPT) po zwolnieniu Sama Altmana. Co ważne prof. Aleksander Mądry był kierownikiem zespołu ds. oceny ryzyka i już wcześniej ostrzegał przed brakiem transparentności firm rozwijających AI i potrzebą państwowych regulacji.
Dodano: 2023-11-20 12:01, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 1 (2023-11-27 18:51)
- Plananarama 2.1
-
Nowa wersja Plananarama (wtyczki dla Hollywood umożliwiającej uruchamianie skryptów na Amidze bez karty graficznej) zawiera nową funkcję ułatwiającą tworzenie aplikacji działających zarówno na ekranach RTG, jak i planarnych.
- WebKit dla OS4 - status prac od walkero
-
Na początku listopada Walkero na forum serwisu Amigans przedstawił status portowania silnika WebKit dla AmigaOS 4: Od pewnego czasu port stanowił około 54% kompilacji biblioteki WebCore. [... ] z pomocą Kas1e, który odkrył, co jest nie tak [...] udało mi się skompilować bibliotekę WebCore do 99%. [...] zacząłem już pracować nad minimalnym oknem z widokiem jednej strony www. Wiem, że to niewiele, ale to kolejny krok, który musimy zrobić. Wszyscy możecie śledzić rozwój w GitHub.
Dodano: 2023-11-19 11:32, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Mesa 23.3-rc4
-
Mesa 3D to biblioteka funkcji graficznych udostępniana wraz z kodem źródłowym, będąca otwartą implementacją OpenGL. Kiedyś jej wydania były aktualne także pod AmigaOS, obecnie możemy tylko śledzić dalszy rozwój tej biblioteki. Mesa w wersji 23.3 będzie przygotowywana do premiery za tydzień lub dwa.
Dodano: 2023-11-18 16:38, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-11-22 09:52)
- Task Force - ważna lekcja z przeszłości
-
Task Force to turowa strzelanka drużynowa stworzona przez Marka Sheeky'ego i wydana jako "shareware" na początku lat 90-tych. Tutaj znajdziecie dokładny opis tego jak zaprojektowano tę grę. Gra powstała w asemblerze 68k w 4549 liniach kodu. Mark wykorzystał także 160 kB grafiki, 100 kB sampli i dwa utwory muzyczne. Wszystko wyprodukował sam, użył tylko zewnętrznej procedury do odtwarzania modułów Protrackera.
Dodano: 2023-11-17 10:19, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 1 (2023-12-03 11:52)
- RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3
-
Silniki do tworzenia gier dostępne są w nowych wersjach - RedPill 0.9.28 i Scorpion Engine 2023.3. Dla "czerwonej pigułki" dostępny jest także samouczek, a SE ma wprowadzające wideo, które dołączyliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-11-16 21:37, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 5 (ostatni: 2023-11-27 18:52)
- Powstaje system "Apollo"
-
Dietmar Planitzer prowadzi projekt mający na celu napisanie "Apollo" - eksperymentalnego systemu operacyjnego dla Amigi 3000/4000 (sprzętu z procesorem 68030 - w planach także Atari TT i Falcon). System ten ma być wielozadaniowy, jednak zamiast wątków używać "wirtualnych procesorów" oraz kolejek. Wirtualne procesory mogą być przenoszone pomiędzy aplikacjami przez Apollo w zależności od potrzeb. Aplikacje korzystają z kolejek wysyłkowych, aby poinformować Apollo, co chcą wykonać równolegle.
Dodano: 2023-11-16 17:47, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 3 (ostatni: 2023-11-18 17:23)
- SDDDE
-
SDDDE to projekt małego silnika 3D dla "gołej" Amigi 1200 w C/C++ od Rst7/CBSIE. Jest to cenny (dla wszystkich próbujących swych sił w programowaniu) przykład, bo jego kod źródłowy jest dostępny na serwerach GitHub.
- Identify-library 43.2
-
Identify-library jest współdzieloną biblioteką, która pomaga określać różnego rodzaju parametry systemowe (m.in. model Amigi, CPU, wersję systemu, RAM, chipset, a także nazwy kart w komputerze, alerty czy wywołane funkcje).
- AmigaOS MUI C++ wrapper
-
Rafał Zabdyr (TDolphin) pisze wrapper C++ dla MUI. Kod jest publicznie dostępny na GitHub, nie wszystkie klasy, atrybuty i metody MUI są już zaimplementowane - prace trwają. W innym publicznym repozytorium można także zobaczyć przykłady kodu w C++ dla AmigaOS/MorphOS.
komentarzy: 1 (2023-11-01 14:40)
- Wywiad i wspomnienia: Chris Huelsbeck i Andrew Braybrook
-
Można przeczytać wywiad z muzykiem Chrisem Huelsbeckiem (Turrican, Jim Power, Apidya, R-Type) oraz tekst Andrew Braybrook'a (Rainbow Islands, Paradroid 90, Realms, Fire and Ice, Uridium 2) - pisze w nim o swoich początkach z programowaniem, a także o jego trochę późniejszym 16-bitowym okresie, gdy stworzył silnik "AMP".
Dodano: 2023-10-31 09:14, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- amiga.org.pl odcinek 22 i 23
-
Portal amiga.org.pl od początku tego roku wydaje podkasty regularnie, w formie comiesięcznych podsumowań. Odcinki mają około 20 minut. Można je odsłuchać między innymi na Spotify i iTunes. Z odcinkami 22 i 23 można zapoznać się także tutaj.
- Poprawki dla sond Voyager wystrzelonych w 1977 roku
-
"Voyager" kojarzy się nam przede wszystkim z muzykiem i redaktorem - Bartkiem Dramczykiem lub ewentualnie (kto pamięta?) z amigową przeglądarką internetową od firmy VaporWare. Kto by tam pamiętał jeszcze o jakiś sondach kosmicznych wystrzelonych zanim powstała pierwsza Amiga, w dodatku znajdujących się już poza Układem Słonecznym? Okazuje się jednak, że inżynierowie w NASA o nich nie zapomnieli, a nawet... aktualizują oprogramowanie sterujące tym sprzętem ("firmware").
Dodano: 2023-10-29 17:04, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia dodaj komentarz
- Proceduralne poziomy w AMOS
-
Rob Smith (kanał RobSmithDev) na dołączonym filmie wyjaśnia technikę proceduralnego generowania poziomów na przykładzie gry w języku AMOS, dla której musi wygenerować dużą liczbę poziomów. Pokazuje także jak przyspieszyć algorytm i w efekcie stworzyć prosty labirynt.
- Jak zakodować efekt "X-Rotator"
-
"X-Rotator" to efekt popularny w wielu starych, klasycznych amigowych demach. No blogu Slummiego z grupy Spaceballs znajdziecie opis w jaki sposób został on przygotowany w 4k intrze Candiru wystawionym wiosną 2023 roku na party Revision.
Dodano: 2023-10-29 16:02, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Amiga38 Community Award dla Claude i Michała
-
Claude Schwarz i Michał Schulz podczas imprezy Amiga 38 otrzymali pierwszą nagrodę (kategoria "Hardware") od amigowej społeczności - "Amiga38 Community Award" za projekt PiStorm i Emu68. W mediach społecznościowych poinformował o tym @Claude1079.
Dodano: 2023-10-13 20:18, Autor: st, Kategoria: Wydarzenia komentarzy: 2 (ostatni: 2023-10-22 15:39)
- SDL 2.28.4 Release Candidate 1
-
Juha "capehill" Niemimaki opublikował dwa dni temu w GitHub pierwszą wersję RC 2.28.4 biblioteki multimedialnej SDL dla Amigi. SDL 2 wymaga AmigaOS 4.1 Final Edition i opcjonalnie OpenGL ES 2.0.
komentarzy: 1 (2024-02-14 14:56)
- Wideo tutoriale: Scorpion Engine, Blitz Basic i AMOS
-
W sieci dostępnych jest w ostatnim czasie wiele filmów instruktażowych dotyczących programowania pod Amigę. Mamy zapis "live stream" z wykorzystania silnika Scorpion, podobny zapis z programowania w Blitz Basicu oraz regularne materiały od Yawning Angel na jego kanale w dużej mierze poświęconym programowaniu w języku AMOS.
Dodano: 2023-10-11 19:47, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Visual Studio Code - amigowe rozszerzenia
-
Dla jednego z najpopularniejszych edytorów kodu źródłowego, czyli VSC (Visual Studio Code, nie mylić z Visual Studio - to inny projekt Microsoftu), dostępnych jest kilka "amigowych" wtyczek, które wspierają programowanie dla "przyjaciółki". Ostatnio zaktualizowane zostały m.in. wtyczka dla C/C++ (do wersji 1.74), wtyczka do Blitz Basic 2 (wersja 0.9.1) i wtyczka Amiga Assembly (wersja 1.8.3).
Dodano: 2023-10-10 19:01, Autor: st, Kategoria: Programowanie dodaj komentarz
- Kod źródłowy gier w AmiBlitz3
-
Sami Vehmaa udostępnił kod źródłowy swoich gier The Oregon Trail, Mission2Mars i Visual Novel. Gry zostały napisane w AmiBlitz3. W archiwum znajdziecie także kod odtwarzacza audio ReelDeck, docka QDockLE i programu Wrapper. Wszytko działa pod AHI i RTG. Cena za kody źródłowe to 3 USD lub więcej.
Dodano: 2023-10-10 10:37, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Amiga Game Framework 1.1
-
Amiga Game Framework to biblioteka przeznaczona do programowania gier 2D i multimediów na AmigaOS 4. Oferuje przyjazny dla użytkownika i intuicyjny interfejs API w języku C do grafiki 2D, odtwarzania dźwięków, czytania danych wprowadzanych przez użytkownika i nie tylko.
Dodano: 2023-09-12 17:55, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 4)
-
W tym jest świetny współczesny system Maca, że praca w CLI jest czymś całkowicie normalnym, podobnie zresztą jak było i nadal jest pod AmigaOS. Dlatego w CLI pozostajemy i po sprawdzeniu miejsca, gdzie zainstalowane jest Qemu możecie odszukać w nim jeszcze katalog "bin". Tam odkryjecie, że Qemu nie jest "jednym bytem", a całą grupą różnych wersji "qemu-system-" emulujących rożne architektury. Nas oczywiście interesuje ta: qemu-system-ppc.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 3)
-
Ok, przechodzimy więc na początek do skompletowania potrzebnych "składników":
1. MacBook Air najlepiej z 16 GB RAM - no chyba, że będzie to sprzęt przeznaczony tylko do jednego zadania. Ja jednak pod macOS używam wielu biurek i programów na osobnych ekranach, dwóch przeglądarek, mam podpięty zewn. monitor i jeszcze śmiga z tym Qemu. Przy 16 GB nic nie "muli", ani nie zacina.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 2)
-
Tak dziwnie przeplata się historia komputerów firmy Apple i Amiga. Zawsze to niby Atari i PC miało być naszą największą konkurencją. Powiedzmy sobie jednak szczerze - kto by się zadawał z graczami (Atari skończyło jako firma na rynku gier) i kloniarzami (no może z Linuxem, ale Windows i Gates...). Nie było przypadku w tym, że sam Andy Warhol prezentował możliwości graficzne komputera osobistego "Commodore Amiga" (ta duma teraz - jeśli oczywiście wiecie kim był Andy).
- Wyszukiwarka dokumentacji dla AmigaOS NDK3.2
-
Aris udostępnił w sieci wyszukiwarkę dla dokumentacji deweloperskiej (plików autodoc) zawartej w NDK dla AmigaOS 3.2. Dlaczego ją napisał i jak to zrobił przedstawił na swoim blogu.
- mAM1 - moja nowa przenośna "Amiga" (odcinek 1)
-
Kilka dni temu napisałem w moim felietonie: "Coś się zaczyna". Od dzisiaj zaczynam poszukiwanie nowych maszyn... Kompletnie nie spodziewałem się wtedy, że komputer ten już posiadam (zakup z tego roku, 1992, 2005 i 2023 to chyba bedą najważniejsze moje komputerowe daty, heh...) i że jest to od wielu lat mój ulubiony ekosystemem.
Dodano: 2023-09-04 13:47, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Scene Archetypes
-
Carl Svensson w swoim krótkim artykule opisał wszystkich bohaterów potrzebnych do stworzenia grupy/produkcji demoscenowej. Temat poruszony został także w intrze Scene Archetypes (Istari).
- Forgotten Computer - wywiad z Pawłem "juenem" Nowakiem
-
Na kanale Forgotten Computer obejrzycie recenzję IMP3 - odtwarzacza modułów amigowych. Wideo zawiera informacje o samym programie IMP3, o Impboksie (dodatku sprzętowym do programu IMP3), a także wywiad z deweloperem Pawłem "juenem" Nowakiem - twórcą IMP3.
Dodano: 2023-09-04 13:09, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- Coś się kończy, coś się zaczyna - SZAMAN Race #38
-
Zza muru wysunął się Jaskier, z lutnią przerzuconą przez ramię, dzierżąc w dłoniach dwa wielkie kufle piwa.
- Masz, napij się - powiedział, siadając obok. - Dobrze ci zrobi.
- Bo ja wiem? Yennefer zapowiedziała mi, że jeśli będzie ode mnie zalatywać...
- Pogryziesz nać pietruszki. Pij, pantoflarzu.Dodano: 2023-08-25 11:06, Autor: st, Kategoria: Publicystyka dodaj komentarz
- RedPill 0.9.24
-
Mamy już wersję 0.9.24 silnika do tworzenia gier na klasyczną Amigę - RedPill. Pełną listę zmian w języku angielskim znajdziecie poniżej, najciekawsze wydaje się być podwojenie liczby globalnych zmiennych do 64 oraz wiele optymalizacji.
komentarzy: 1 (2023-10-31 10:50)
- Raster Master
-
Raster Master to rozwijany na GitHub edytor sprite'ów, ikon i map dla Windows 10/11 (64 bit), który potrafi generować obrazy m.in. na potrzeby programowania projektów z wykorzystaniem GCC, vbcc, Amiga C, czy np. LBM/PBM z biblioteki DOS XLIB, a także JavaScript. Pełna lista zapisywanych formatów w dokumentacji.
Dodano: 2023-08-23 18:20, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Nowe TinyGL do testów
-
Jeśli piszesz gry lub aplikacje w 3D dla systemu MorphOS to warto te produkcje sprawdzać pod powstającą nową wersją TinyGL.library. Bigfoot wydaje kolejne wersje beta tej biblioteki i prosi o zgłaszanie błędów na forum MorphZone. W tej chwili biblioteka pracuje jednak tylko na Radeonach z Evergreen i Northern Islands. Obsługa Radeonów opartych na R600 i R700 zostanie dodana w później - sterownik R600 jest sterownikiem w wersji "zapoznawczej".
Dodano: 2023-08-20 09:21, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie dodaj komentarz
- Apple udostępnia kolejne bety iOS 17
-
Za miesiąc ma odbyć się premiera iOS 17 - firma Apple udostępnia deweloperom kolejne wersje beta, obecnie jest to iOS 17 beta 6. Apple zaprezentowało nową wersję tego systemu podczas dorocznej konferencji Worldwide Developers Conference w czerwcu, przedstawiając nowe funkcje, które pojawią się na iPhonie, w tym StandBy, Live Voicemail i aktualizacje AirDrop.
- Będą duże zmiany w Slacku
-
Slack to komunikator, który jest chętnie używany do komunikacji przez zespoły programistyczne. Użytkownicy mogą koordynować swoją pracę i projekty oraz wchodzić ze sobą w interakcje. Nadchodzi jednak duża rewolucja w wyglądzie tego programu - jak donosi The Verge: Wkrótce uruchomią największy jak dotąd redesign, zmieniając zarówno wygląd, jak i układ aplikacji.
Dodano: 2023-08-19 09:44, Autor: st, Kategoria: Oprogramowanie komentarzy: 4 (ostatni: 2023-08-20 21:25)
- Artystyczny CodePen
-
Serwis CodePen to miejsce, gdzie można szukać inspiracji i rozwiązań w tworzeniu frontowego kodu. Można tam także trzymać swoje "zabawy" i prace z zakresu z HTML/CSS/JS. Do nas dociera regularnie newsletter z tego serwisu i szukamy w nim zawsze artystycznych i demo-scenowych nawiązań. Te ciekawsze dodaliśmy do tego newsa.
Dodano: 2023-08-18 13:25, Autor: st, Kategoria: Programowanie komentarzy: 2 (ostatni: 2023-08-20 10:52)
« poprzednia 1 2 3 4 5 188 następna »
Cześć, dzisiaj jest
niedziela, 13. października, 2024, 10:00
Człowiek czynu zawsze wygląda niestosownie między gadułami. (556/801)
- Discord
-
Online: 10
- AmiKit
- Cizar
- IMPBot
- Laubzega
- m...
- Marek_B
- piotrniz
- spazma
- SzulcBryggeri
- ZeeWolf
- Menu
- Baza wiedzy
- Simon's Podcast
-
- #11: jak kot w smole
25-07 czas: 22 min - #10: kodowanie upadku
10-07 czas: 33 min - #9: infantylny Mefisto
26-06 czas: 26 min
- #11: jak kot w smole
- AmiWigilia
-
- AmiWigilia - Odcinek komediowy 4
09-20 12:34 - AmiWigilia - Odcinek komediowy 3
05-10 10:16 - AmiWigilia - TECH 2 - Steam Deck
04-25 21:37
- AmiWigilia - Odcinek komediowy 4
- Naczelny poleca
- Galeria
-
Linia produkcyjna firmy Commodore w Hong Kongu (grudzień 1992)nasze galerie »